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Weiß, P., Warg, M., & Zolnowski, A. (2022). Mastering Digital Transformation with Service Dominant Architecture. In A. Petrillo, F. De Felice, M. V. Achim, & N. Mirza (Eds.), Digital Transformation. IntechOpen. https://doi.org/10.5772/intechopen.
Warg, M., Hans, S. (2021): How to Overcome Organizational Inertia by Shaping Institutions and Value Propositions: an Analysis of the Impact of Service-Catalogs, 31.st RESER Conference, Fraunhofer IAO, Heilbronn, 2021 in: The Disruptive Role of Data, AI and Ecosystems in Services, Conference Proceedings of 31th RESER Conference, Bienzeisler, B., Peters, K., Schletz, A..
Warg, M., Hans, S. (2021)._How_to_overcome_Organizational_Inertia.pdf
Der Beitrag beginnt auf S.61 in der folgenden pdf Datei.
RESER FAU Publikationen 2021.pdf
Warg M., Deetjen U. (2021): Why co-creation in service ecosystems needs an architectural view. 30 th. RESER International Congress & COVAL Conference, Alcalá, January 21.-22.2021
Why co-creation in service ecosystems needs an architectural view.pdf
From Product Organization to Platform Organization - Observations of Organizational Development in the Insurance Industry
Gewinner des Best Paper Award of The Naples Forum on Service 2019: Award of The International Society of Service Innovation Professionals (ISSIP)
Naples Forum 2019 - Book of Abstracts.pdf
From Product Organization to Platform Organization.pdf
Building Systems of Engagement to overcome the challenges of digital transformation
Building Systems of Engagement.pdf
Building Systems of Engagement Naples 2019 Präsentation.pdf
Service schlägt Produkt
Becoming a Platform Organization: How Incumbent Companies Stay Competetive
Die Verbindung mit Plattformen ermöglicht tradierten Unternehmen Schnelligkeit, Offenheit und Agilität
Cutter_Business_Technology_Journal_Platform-Organization_12-18.pdf
Wie sieht die Plattform der Zukunft aus?
Der Beitrag skizziert die Merkmale und Funktionsweisen erfolgreicher Service Plattformen
CIO_Service_Plattform_der_Zukunft_2017.pdf
Foundation Paper: Service Dominierte Architektur
Whitepaper zur Idee der SDA von Markus Warg
Service Dominierte Architektur
Let´s Get Digital - Beitrag im Cutter Journal
Lets get digital. Cutter Journal, 9 2017 .pdf
Service Dominant Architecture based on S-D Logic
RESER Konferenz, Neapel 2016
Strategieinput für die digitale Transformation; zwei Beiträge auf der weltweit größten Service Science Konferenz HICSS 2018 auf Hawaii
https://scholarspace.manoa.hawaii.edu/bitstream/10125/50018/1/paper0131.pdf
https://scholarspace.manoa.hawaii.edu/bitstream/10125/50091/1/paper0204.pdf
Platform based Strategies and Innovation
Beitrag auf der Konferenz QUIS in Porto
Whitepaper Definition Service Platforms
Service Plattformen verbinden Akteure und bündeln Ressourcen bei deren Gebrauch Wert entsteht
Definition_of_Service-Platforms_whitepaper_2018.pdf
Plattform Organisation
Ideen zur Beschleunigung der Organisationsentwicklung
HICSS_Ignite-talk_Markus_Warg_D_2019.pdf
HICSS_E_Ignite-talk_Markus_Warg_2019.pdf
ISSIP
The International Society of Service Innovation Professionals, ISSIP (pronounced iZip), is a professional association co-founded by IBM, Cisco, HP and several Universities with a mission to promote Service Innovation for our interconnected world.
http://www.issip.org
Community Site for Service Science Education and Research